Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 6, 2013

I'm back! | Jag är tillbaka!



So, I took a break from blogging. As you might have noticed. It just became too much at work and at home, and I realized that blogging wasn't fun anymore. So I stopped.

But everything feels better now, and a few weeks ago I stopped being pregnant, I stopped going to work, and am instead home with my new knitting assistant above. And spring came...


Okej, så jag tog en bloggpaus. Som ni kanske märkte. Det blev bara för mycket på jobbet och hemma, och jag insåg att det inte alls var roligt att blogga längre. Så jag slutade. 

Men nu känns allt bättre, och för ett par veckor sedan slutade jag vara gravid, och går inte längre till jobbet. Istället är jag hemma med min nyaste stickassistent ovan. Och så blev det ju vår...



I think I'll take a slightly different approach to blogging this time around. You'll see. But I want it to be fun for me, and I want it to be what I originally intended, a place where I can share the projects I make, and things that inspire me. More frequent but simpler blog posts might be the solution I think.

If you want to see what inspires me everyday, follow me on Pinterest! Or stick around this blog, I have missed your comments and all of the great ideas and links this blog have given me! See ya!

Jag tror jag kommer att ha en lite annan approach till mitt bloggande nu. Ni kommer att få se. Men jag vill att det ska vara kul för mig, och att bloggen ska vara det jag ursprungligen ville, en plats där jag kan dela med mig av projekt jag gör, och saker som inspirerar mig. Fler men enklare inlägg tror jag kan vara en bra lösning.

Om du vill se vad som inspirerar mig dagligen kan du följa mig på Pinterest! Eller hänga på den här bloggen. Jag har saknat era kommentarer och alla fina idéer och länkar jag fått av er här! Nu kör vi!


No comments:

Post a Comment