Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 4, 2012

Proud to announce | Stolt meddelande

Some people are really organized. No, I mean REALLY. I'm not, but I wish I was. But I was very proud when this blog was featured by the über organized Jen at I heart organizing (no, really?). It's an amazing blog about all things you need to do to keep your home neat and tidy. And it inspired me to organize our closets for an entire day, so thank you Jen!

Vissa människor är mycket organiserade. Alltså MYCKET. Jag är inte det, men jag önskar jag vore. Men jag blev väldigt stolt när den här bloggen omnämndes hos den ultraorganiserade Jen på I heart organizing  Det är en otrolig blogg om allt man behöver veta för att ha världens mest välorganiserade hem. Och det inspirerade mig till att städa garderober en hel dag. Tack Jen!




I had bought paint to paint the inside of the closet and everything, but I didn't have the time to paint before we left on vacation. Well well, maybe it's a project for next week?


Jag hade köpt färg för att måla insidan på garderoben och allt, men jag hade inte tid att måla innan vi åkte på semester. Nåja, kanske är det ett projekt för nästa vecka?

No comments:

Post a Comment