Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 2, 2012

A blog make-over | En piffad blogg

Notice anything new? I have been wanting to change the look of this blog for some time now, but I've had a hard time finding the time for it until now. But yesterday I left the family in the countryside to go back to the city to start working for the first time in thirteen months (yikes!), and I have a few evenings to work on blog design. It's not done yet but since I'm far from a Blogger wizard it takes some time...

Ser ni? Ser ni? Jag har velat ändra utseendet på den här bloggen rätt länge nu, men har haft svårt att hitta tid till det. Men igår lämnade jag familjen på landet för att åka till stan och börja jobba för första gången på tretton månader (gah!), så jag har några kvällar för mig själv då jag kan fixa med bloggdesign. Det är inte på något sätt klart än, men eftersom jag är långt från en Bloggerexpert tar det lite tid...


What do you think? Better?  |  Vad tycker ni? Bättre?

No comments:

Post a Comment